tisdag 17 augusti 2010

Flytta hemifrån

Har inte kunnat skrivit på 4 dagar här, eftersom att jag har haft fullt upp med syster flytt till lägenheten :) det är en galet mysig lägenhet! Vi har lyckas med inredningen också tycker jag :) Jag ska släng upp ett par bilder här på bloggen på lägenheten nått tag, så ska ni få se!

Nu vill jag också köpa egna möbler och flytta hemifrån, men det får vänta tills jag hittar mig ett jobb.

Idag ska jag iallafall vara hundvakt åt Milou medans syster jobbar :)
Så vi får se vad vi hittar på, jag skulle behöva flytta mina saker till syster gamla rum eftersom att jag ska ta det nu så att pappa slipper bo i vardagsrummet!

Får se om jag uppdaterar något mer inlägg senare. Heeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there