torsdag 12 augusti 2010

Helgalen kväll!

Igår drog vi flickor till Bockarna, vi åt en pubmacka var och det smakade lika bra som alltid :) Kvällen skulle bli alkoholfri för min och Denise del men det slank i två drinkar iallafall, jag bjöd henne på en och hon bjöd mig på en :) efter de två drinkarna slutade det på dansgolvet.. helvete var kul det var! Vi dansade som tokar och svetten bara rann av oss båda, hahaa mysigt!! :)

Men när vi trodde att det roliga var över och syster var påväg från jobbet för att hämta mig, Denise och Linus.. såå var det verkligen inte över på allt skratt.
Det dök upp en kille från ingenstans.. hm, kille? det måste ha varit mer ett djur. Han var HELGALEN. Han verkade vara desperat efter en brud och gick och tog Denise och syster på röven, mig stod han och ''kramade'' en stund eller han höll fast mig och försökte få en kram. Sedan när vi kom till ett ställe där man brukar äta efter krogen på (Lilla Paris), gick jag och syster in för att beställa en pizza, då ringer min mobil och det är Denise som ringer som väntar utanför med den där desperata killen. Hon skriker i telefon att jag måste komma ut och hjälpa henne för att han försöker pussa och krama henne.
Jag skriker att han ska ta bort sina händer ifrån Denise innan vi blir riktigt arga, men han bara skrattar och tror att vi skämtar med honom bara.
Han fortsätter med sina sjuka grejer tills vi ledsnade och syster kastar en fantaburk i huvudet på honom.. Jaa, helt sjuk kille.. vi fick oss ett skratt iallafall!

Efter det så drog vi hem och sov, lilla Linus som inte kom hem till skogen fick ta vårat gästrum :) snäll som man är.

Men nu ska jag ta en dusch och kanske klä mig för dagen ;) Funderar på att följa med Denise och Johanna för att fiska men jag vet inte riktigt än, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there