torsdag 28 oktober 2010

Härligt

Förlåt för det dåliga bloggandet av mig dom senaste dagarna, jag har faktiskt haft det fullt upp med Ardiana.. har hängt med Ardiana i två dagar, jag sov till och med över där. VI har varit en del med hennes småsyskon, badat på badhuset och ja typ bara ''hängt''.

Igår var jag, Ardii och Funde på badhuset och simmade, det var vuxensim. Kan avslöja att jag och Funde inte var så ''vuxen'' av oss.. vi var helt flummigar som vanligt och Adde tyckte nog vi var lite dryga.. äh vi fungerar lite som syskon ändå (jag ser faktiskt dem lite som mina syskon) Fan vad jag älskar dessa brudar!
 Det var riktigt skönt att simma när det är vuxensim iallafall, dom hade tänt ljus runt om bassängen och det fanns frukt man fick ta :) Sedan var det något speciellt i basstun också (vet inte vad man kallar det) men det är en person som häller vatten på bastuaggregatet och vattnet innehåller någon doft (igår var det en apesindoft och en tedoft..vi provade på aktiviteten två gånger, hhe.) personen som utförde det i basstun fläktade ångan och doften med en handuk emot oss som satt i bastun och det var riktigt skönt och ångan hetta emot kroppen.. man kände att man blev avslappnad av den aktiviteten efteråt.
Därför tipsar jag alla att ta sig till badhuset på onsdagar när det är vuxensim, eftersom att de flesta människor är stressad och behöver lugn.
tyvärr hade jag inte med mig kameran denna gång.
Jag ska iallafall ta mig dit många fler gånger, det var makalös mysig kväll!

Här är ett kort på mig och Ardiana sen somras innan vi skulle på bockarna

Sedan har vi gjort en massa andra saker med men det orkar jag inte skriva om nu, eller jag hinner inte.. för jag ska ta en sväng till stan med Denise och ta och fika på stan och så :) Men jag och Ardiana har haft två jätteroliga dagar ihop iaf!
Jag kanske fortsätter med detta inlägg senare, vi får se!
Men nu måste jag äta frukost som jag inte gjort än och sen fixa i ordning mig..
Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there