torsdag 21 oktober 2010

Hundvakt

Har varit på möte idag hos min jobbcoach. Ge hit ett jobb bara satt jag slipper dessa världelösa möten! Det ger fan ingenting! Blir bara less..

Just nu är man hundvakt åt Milou. Han är ovanligt cp idag tror jag! Tänk om jag inte behövde vara hundvakt ikväll så kunde jag ha en utekväll med min älskade Sandra. Men nu är jag hundvakt istället och tjänar 40 spänn på det, HURRRAAAAAAAAAAAA!!




Vet inte på vilket humör jag är på idag.
Något konstigt humör iallfall.. orkar inte känna denna press för att hitta ett jobb. Jag har nog press på mig själv om att hitta ett jobb.. sen har man en mamma, pappa och syster som tjatar varje dag på att man ska hitta ett jobb.. här i hudiksvall! Jag känner mig inte ens motiverad och vet inte riktigt vad jag vill just nu.

Det skulle vara helt grymt kul att bara sticka iväg till Stockholm med Sandra, starta ett liv där och stanna där resten av livet. Eftersom att hon och jag är heltokiga så kan det inte vara så svårt att träffa nytt folk heller. Faan vad jag bara vill dra. Helst idag! Bli vuxen, fixa sin egna lya, sköta sin egna ekonomi själv.. aa allt vad vuxenlivet innebär! Ser verkligen fram emot att sköta allting själv och jag vet att jag verkligen skulle klara av det med!

Nog om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there