söndag 28 november 2010

Dåligt bloggande.

Jag har varit rätt så upptagen sedan i fredags... så jag har inte hunnit med bloggen, förlåt!
Dagarna har bara rullat på helt enkelt utan datorn.

Fredag.
I fredags var jag som sagt med flickorna och hade en myskväll med dem i snöovädret, kvällen slutade på Bockarna dock nyktert för mig :) bra gjort av mig tycker jag eftersom att alla tjejer var så jäkla taggade!
Pga alla olyckor på e4 så kom jag inte hem med 2 bussen från stan så jag sov över hemma hos Carro, men det var bara skönt att få slippa ge sig ut i den tragiska trafiken igen.

Lördag.

På lördagen efter en stund efter jag och Carro hade vaknat så gick vi brudar till Håstaholmen för att se innebandy, det var en riktigt spännande match faktiskt! och Njutånger vann också :)
Sen så blev det en impulsutgång med killarna för mig, det var ju rätt så trevligt det med.. men det känns som om jag inte behöver vistas ute på krogen på ett tag nu, är faktiskt rätt så less på krogen! Det kan nog bero på kylan och all snö..
Skulle vara kul att få gå ut i någon annan stad någon gång så att man får träffa lite annat folk :)

Söndag.
Idag har vi brudar varit på julskyltning i stan, vi träffade även på Rebecca, Stefan och lille Douglas :) guuuud så söt han var.. helt otroligt! Vi gick sedan ner till Albins leksaker för att se vad man kanske kunde köpa till Douglas, det fanns hur mycket som helst att välja mellan... så nånting fint ska vi nog kunna hitta när det är dags att få komma på bebisfika :) då kanske man får hålla Douglas lite också :) 
Åh nu längtar jag till babisfikan :) så märkligt att det bara är några veckor sedan vi fikade och satt och smekte Rebeccas bebismage och var så nyfiken på den lillen och nu har han kommit till världen, fascinerande att vi kvinnor kan föda barn!
Det var iallafall två super stolta föräldrar vi fick möta på stan idag, helt förståeligt! jag blir helt till mig av småbarn. Tänk Rebecca och Stefan vad dom ska vara till sig som för 5 dagar sen blev mamma och pappa :)

Kameran har jag inte orkat med i helgen, så jag har inga bilder att bjuda på tyvärr!

Bjuder på denna oseriösa bild ist
(annars ser det så tomt ut)

2 kommentarer:

  1. Therese bäckström28 november 2010 kl. 19:26

    Söt du är gumman!! (: tack för idag, alla ni!

    SvaraRadera
  2. Vi läre fan åka och festa i sundsvall eller gävla, bara för att prova! :D Fan vad jag blev taggad för det!

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there