söndag 21 november 2010

Fin helg.

Gårdagen var minst lika rolig som i fredags!
fast igår skrattade jag nästan så att jag kissade på mig.. det är inte lätt att vara mig.

Kvällen började hemma hos Carro tjejen där vi mest satt och snackade strunt. Vi bestämde oss för att kila ner till hemköp för att köpa candy så vi tog en liten promenad ute i snön, mysigt :)
Efter det gick vi hem till Jonas Westman (några killar förfesta där ) och umgicks lite med killarna där, vi spelade dessutom twister.. fan vad grymmm jag var alltså! Det tyckte vi alla - NOT!
Sen blev våra magar lite hungriga och vi drog en donken denna dag igen, gott serru! Efter det måsta Jossan, Carro och Thessa dra till Bollnäs föra att hämta upp Jossans faster.. och jag och Denise fick inte plats så vi blev skjutsade hem till Petter och där hängde vi med några killar tills de drog ut på August, jag och Denise hängde kvar hemma hos Petter drygt en timme för att sen gå ner till August för att lämna Petters nykel och kika lite..
Resan från Lilla Paris till bussen till Iggesund bjöd på mycket skratt.. vågar inte berätta vad som orsakade all skratt! Men fyfan vad sjukt roligt det var.. hahah!

Tack för den HÄR SUPERhelgen flickor <3


Berömda fjortisbilden!




EY!

3 kommentarer:

  1. Tack själv <3 underbar helg! men nästa hoppas jag blir minst lika bra om inte ännu bättre :)
    älskar sista bilden förresten :D

    SvaraRadera
  2. Therese bäckström22 november 2010 kl. 14:50

    Tack själv! säger som jossan, hoppas nästa blir minst lika bäst! :D
    Haha åå sista bilden, tur att man döljde ansiktet!

    SvaraRadera
  3. Jaa, det är säkert att nästa kväll blir bäst med :D
    sista bilden är SNYGGAST av alla ;D

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there