måndag 22 november 2010

Meningslöst.

Helgerna är toppen men vvardagarna suger i princip..

Fan man har ett liv.. ETT! och vad gör jag med mitt??
Det börjar bli meningslöst att gå omkring hemma hela dagarna. Det är såå fruktansvärt jobbigt att inte känna sig behövd!
Det är väll bara att dra sig här ifrån och söka jobb i större städer! lämna allt.. det finns ju ingen annan utväg?

ÅÅH.. jag är så sjukt less!
det känns som om jag inte ens är värld att äta här hemma..

nää.. nu skiter jag i det här och går ut på en promenad med Denise istället och rensar tankarna lite!

vi ska gå till kyrkogården för att tända ett ljus för farmor.. gud vad jag saknar henne! min lilla farmor.
Det har snart gått ett år sedan du försvann.. overkligt. ps. I love you!

Denise du är en sån fin vän <3
alla skulle haft en vän som dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there