onsdag 24 november 2010

Milou.

Nu har jag damsugit halva huset, gått ut och gått med Milou, skottat och duschat.. och nu snart kommer Denise hem till mig, sen ska vi fara vidare till stan till Carro innan Bockarna :)

Passade på att ta lite kort på Milou när jag var ute och rasta honom :)
han är nyrakad nu så han fryser om han inte får ha täcke på sig, i vanliga fall har han 3 täcken på sig men det fick han inte ha nu när jag skulle fota honom... stilig kille!


Looen älskar kissemissar..
och om man ropar ''där är kissen, Looen'' då hoppar han upp på elementen och kikar ut och ser om han ser några missar.. Han är för rolig alltså!!





Jag älskar dig gumman <3
& ja.. jag kallar honom gumman... fråga mig inte varför för det vet jag inte själv varför jag gör det.
Men han är min gumma bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there