torsdag 25 november 2010

Pubmacka.

Ligger nu i sängen med Milou och äter pringles chips.. apropå pringles chips, igår kom jag på att det bara är smak på ena sidan ut av chipsen.. Denise hålla på skratta ihjäl sig när jag inte hade fattat det förr.. men vadå? vet alla om det eller? hahah. FAAN..

?

Denise gick hem för ett tag sen bara, jag tror vi har umgåts med varandra sedan fredags.. men åhh vad jag trivs i hennes sällskap! <3

Kvällen har iaf varit trevlig och pubmackan smakade fint som vanligt.. men vi hälade dock inte till klockan 24 (som planerat) på bockarna så vi drog hem med Karro lite tidigare istället för att åka hem med Göran.
Jag var faktiskt rätt så trött med, konstigt va? jag som är ''en som aldrig är trött''.
Känns fan skönt att vara lite trött också, händer ju inte allt för ofta nu för tiden.
Men vad gör jag vaken nu kl 02:25 om jag redan var trött klockan 9 ikväll? jaahni, jag har faktiskt inget bra svar på det..
Sitter och pillar lite med bilderna jag tog ikväll, hittade nyss ett redigeringsprogram på datorn :D wiihoo! så nu kommer jag säkert råka överredigera bilderna ett tag framöver.


Guud vad Milou snarkar nu.. lite sött!

Oj, vad bilder det blev knäppta ikväll.. kan nog inte lägga upp alla i detta inlägg. Väljer ut några stycken nu iaf :) så får resten av bilderna hoppa upp hipp som happ här på bloggen. Det blir väll bra?

Men här har ni några ut av alla 1000 bilder :)







Pubmackan!


2 kommentarer:

  1. Hahaha, snyggisbilderna!! ser ut som att ja är superarg på sandra eller nån vid de andra bordet :p

    SvaraRadera
  2. Oj, shit vad missnöjd jag ser ut att vara!

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there