fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR!

Bjuder på några härliga bilder från det gångna året :)












2010 har varit ett underbart år faktiskt..
Jag har lärt mig mycket.. jag skulle vilja skriva mycket om detta år men jag har inte tiden idag eftersom att jag ska göra mig i ordning nu för fest och middag :)


Men ska jag ge år 2010 några få ord kan jag säga såhär...
  • Ge aldrig hjärtat åt bara kärleken till en kille.
  • Ta dagar som de kommer.
  • Försök hålla bra kontakt med dom som har en stor betydelse för dig.
  • Uppskatta det du har istället för att gå och tråna efter det du inte har.
  • Visa kärlek för dom som verkligen betyder något för dig.

2010 har ändå varit ett ganska omtumlande år för mig men jag har också haft många fina stunder detta år.


Vill bara TACK ALLA som har givit mig dom fina stunder under detta år...
TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there