lördag 25 december 2010

Julafton.

Igår var det julafton och därför orkade jag inte sitta vid datorn.. eller jag hann faktiskt inte! så där av blev det ingen uppdatering här på bloggen heller..

Det var iaf en fin afton :)
Först red syster och jag ute i Hög.. det var svinkallt men mysigt ändå :) sen åkte vi hem till mamma och firade jul där sen åkte vi hem till pappa och firade jul där med och som avslut på julafton så drog jag och syster först på nattmässan i Iggesund och sedan i Enånger :)

Här får ni er några bilder från min julafton 2010:




 Min söta mamma <3
hon fick ett presentkort på massage ut av mig och syster.. därför ser hon så nöjd ut på kortet min älskade mamma :)

 Mina klappar jag fick hemma hos mamma.. fina klappar också!!
ni kanske ser att jag fick Rihanns skiva? :D ååhåh..

Min bästa julklapp var Blondinbellas bok ''Egoboost''.. boken handlar om självkänsla, mycket tips och bra exempel! Ska ta och börja läsa den direkt efter julhelgen faktiskt :)
Det var faktiskt den enda julklappen jag hade önskat mig också..

 Hemma hos pappa..
Milou är så rolig med sina julklappar, han är som ett litet barn.. han gillar mer att öppna julklapparna än innehållet... papperet och snörena är så himla kul tycker han! Efter att han hade öppnat sin första julklapp gick han rakt på julklappshögen och hämtade en till... vi alla skriker ''neej Milou!! låt bli!'' men vet ni vad? han hämtade faktiskt sin egna julklapp. Han känner doften direkt när det är något gott i paketet som ben eller hundgodis :)Hahah, gud vad jag älskar Milou!



 Mina julklappar jag fick hemma hos pappa.. MASSA pengar :) sen fick jag en liten lapp där det stod att pappa lovade mig att jag ska få en Diesel pafym nästa gång han åker flyg till Norge :) fick därför ett Rosévin istället för parfymen igår.. såå ikväll blir det FANTA OCH ROSÉ!!!! hehee.. nedå, det blir faktiskt grogg och cider ikväll till utgången ;)

Bjuder på ett kort på mitt julfina rum också.. jag lovade faktiskt er förut i bloggen att jag skulle slänga upp något kort på mitt rum hemma hos pappa efter jag och Denise fixade iordning det för ett tag sedan.... men jag kan tillägga att jag inte jag köpt något nytt alls mer än julstjärnan i fönstret.. jag använde mig ut av saker jag redan hade hemma. Blev faktiskt rätt så bra ändå!

Men jag skulle faktiskt vilja flytta hemifrån NU ändå... fick ju massa flytta-hem-ifrån-saker som jag skulle vilja använda på direkten!

Men iaf så hade jag en riktigt fin julafton..
nu ska ta och göra ett ryck från sängen, det är ju FEST ikväll!!!

Ha det bra:)

1 kommentar:

  1. "" ..."egoboots"... "" , Är det stövlar?
    Hahahahahahafan va rolig ja e

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there