fredag 31 december 2010

Sandrabus.

Min tjej är NEGER och jag är LIKBLEK.. orättvist tycker jag! tog inte med mig kameran så jag har inget kort på jäntan men imorgon(nyår) ska jag fota sönder henne med syster systemkamera jag ska låna av så att jag får några fina bilder till bloggen :) snällt va?

Jag käkade middag tillsammans med Sandra och Jonas också, vi åt tacos.. min favvorätt faktiskt! så nöjd i magen blev jag.. tack för middagen vänner! :)
Jag och Sandra bytte julklappar också och jag fick ett sött armband och en finger-klock-ring från Thailand.. superkul att få något från Thai faktiskt :)

Såhär ser arbandet och finger-klock-ringen ut.. (vad kallar man dessa ringer för egentligen?)



Kan även berätta att hon fick ett presentkort till en Bio tillsammans med mig :)
Sen efter besöket hemma hos Sandra, Jonas och katten Kim så begav jag mig till två killar som heter Henke och Oskar tillsammans med Thessa, Carro och Jossan för att spela lite Bingolotto.. fast jag stod över speladet idag... men jag hängde med ändå för det sociala :) och trevligt var det som alltid!

Och ni jag måste få berätta.. jag pratade precis med Petter (min baldejt ni har fått sett bilder på här i bloggen) i telefon, han fyllde ju år idag (30 December).. iaf måste han ha haft en hård födelsedag kan jag räkna ut nu eftersom att han somnade precis i en mening efter att vi har pratat i telefon i 20 minuter..

2 kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there