tisdag 21 december 2010

SLUTAA SNÖA!!

Idag har jag varit i stan med mamma och köpt lite findricka till juldagen och sen gick vi till min låtsas gammel farmor Vivi för lite fika och prat :)
Efter det drog vi tjejer och Jimmy för att titta på en julkonsert i Njutånger.... men så blev det inte.. vi hamnade istället i en bilkö mellan Iggesund och Njutånger och blev stående i 45 min.. SKITKUL!?
Men tur som vi hade så var Denise lillesyster Elina redan framme på konserten så vi fick lyssna på musiken genom mobilen ett tag iaf ;) det var lite mysigt ändå!  Jaa, så var det iaf men när det var en kvart kvar av konserten så började trafiken rulla igen och vi fick se 10 min av konserten.. alltid något?

Imorgon ska jag in på ett möte igen... meningslöst men efter det ska jag och syster handla klart alla julklapppar och sedan ska vi rida också :)
Även att jag, Denise och syster ska rida på julaftonsmorgonen  :) hur mysigt låter inte det då?

En bild från någon tidigare gång när vi har ridit och tolkat bakom Tindur :)

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there