fredag 21 januari 2011

Det kan inte vara sant.

Vad gör jag uppe nu när jag ska åka med bussen in till stan halv 7? så 06:30 kommer klockan att stå på imorgon... HÄRLIGT!!
Vad skojigt det är att ta körkort :D.... nääfan.

Men imorgon när körlektionen, mötet på Vandra och teori plugget är avklarat så är det bara FOKUS på festen på lördag, är så himla taggad för Dennans födelsedagsfest så att det inte är sant! Jag var över till Denise nu ikväll och vi bestämde oss för att vi skulle förbereda lite till festen redan imorgon... med stolar och sånt :)

JUSTJAAA... vad gör jag nu uppe när jag ska upp snuskigt tidigt imorgon? fyyy..
BUMS i säng nu Pernilla!

Varför måste jag vara född till nattmänniska för?


godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there