onsdag 26 januari 2011

Min andra lilla familj.

Lovade ju er läsare att lägga upp bilderna jag tog hemma hos Ardii igår kväll..

Jag tog mammas vita frächiga jacka när jag gick promenaden ner till Ardiana... fin va?




Ser ni vad Ardianas lillebror Leutrim har vuxit? nu kan han krypa och sen har han fått sina första tänder.. ni som inte visste det så är Leutrim född i vecka 23, så där av är han rätt så sen i utvecklingen.. men han är fortfarande världens gladaste, världens SÖTASTE och världens starkaste KÄMPE <3





Jag är uppväxt med familjen Bitiq och alla barn har en stor plats i mitt hjärta även att dom har lärt mig mycket genom min uppväxt.. både på gott och ont.
Har fått sett alla mindre barn i familjen Bitiq växt upp från födseln och jag har även själv fått hjälpt till att passa de små. Jag hoppas att jag alltid kommer ha kontakt med er alla syskon Bitiq <3

Ardiana och jag har gått igenom mycket tillsammans.. många kämpiga stunder men också många vackra stunder. 
Vi kan bråka och bli vänner igen.. det kallar jag sann vänskap.
Jag kan säga att ingen vet så mycket som Ardiana vet om mig.. jag kan vara helt mig själv tillsammans med henne och jag kan berätta exakt vad som helst för henne.
Du är värdefull för mig Ardii, det hoppas jag att du vet <3 

1 kommentar:

  1. vad fint du har gjort denna sida och jätte fint du har skrivit pernilla! Tack <3

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there