tisdag 25 januari 2011

Sommarhybbe.

Pannkakorna ligger och väntar på mig just nu.... men jag måste bara skriva klart detta inlägg för efter lunchen beger jag mig ner till min fina Ardii för att umgås med henne :)

Och idag har det varit toppen väder hela dagen.. såklart så får jag världens härligaste vårkänslor och mitt humör blir på TOPP!!
Hämtade posten ute och vad ligger det i postlådan? jo, en H&M katalog för sommarens kläder! vad ger det mig? joo.. sommarhybris :)

Sedan fortsätter jag att kika på sommarkläder ute på nätet.. ååh, gud vad jag har hittat massa snyggt jag vill ha... och MÅSTE HA!

Kika på det här..








Bilden är lånad av Kenza..
Föresten, är det någon som vet vart i Sverige eller ute på nätet man kan hitta virkade plagg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there