fredag 25 mars 2011

Lovely summer.






klänningen fick jag hem idag på posten.. den är ifrån Nelly.se 

Undra om inte fan jag älskar att stå framför kameran.. undra om inte jag alltid har drömt om att bli modell. Minns att jag älskade att härma en gående modell på en catwalk när jag var liten. Jag har alltid kunnat ställa upp på foton.. bryr mig oftast ALDRIG om jag blir ful eller snygg på foton...jag tycker det är kul vilket som..

Skulle lätt kunna jobba som klädesmodell.. hmm en fundering.. säger man att man är snygg bara för att man säger att man skulle kunna jobba som modell? det tycker inte jag.
Jag tycker det bara är kul att stå framför kameran och det har jag alltid gjort.
Mitt självförtroende pendlar lika mycket som dom flesta ungdomars självförtroende gör.
Men lite självkär är jag nog lite.

<3

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there