måndag 23 maj 2011

Gummistövlar.

Kom precis hem från en kort arbetsdag..
Jag skulle egentligen skippa att jobba idag men efter att jag hade fått 4 jobberbjudanden på sms och ett via luren så kände jag mig lite tvungen att tacka ja.
Så det var bara att ge sig ut i regnvädret och traska till jobbet fast jag knappt hade sovit något under de två senaste nätterna.

Och justja.. igår umgicks jag med mina barndomsvänner nere på Södra Långatan :) vi satt och pratade till kl 1 inatt så det är inte underligt att jag är trött idag. Men vad gör man inte när sin bästa vän är hemma på besök.
Ardiana har kommit hem och hälsat på från Norrköping och stannar här i några dagar <3

Nu kan jag inte skriva mer.
Ska övningsköra in till stan och köpa ett par gummistövlar.. det är ju ett måste med gummistövlar då det regnar ute och man ska vara ute och leka med massor av barn!
Stövlar är ju inte dumt att ha med sig på P&L heller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there