torsdag 16 juni 2011

DÖHET STUDENTDAG.


 Vädret kunde inte bli bättre under studenthelgen...
och det gick inte att låta bli att glädjas av vädret fast jag
egentligen var så himla arg och avundsjuk över hur fint väder 92orna fick under sin student jämfört med vårt pissiga väder.
MEN så bitter ska man inte vara.
Vilken fest hela helgen blev :)

På fredagen började vi med att åka in till stan för att se studenttåget. (GRATTIS ALLA STUDENTER!) sen drog jag och Dennan hem för att sitta i solen och glassa lite. ASSKÖNT! Efter det började vi göra oss i ordning för kvällens bravader. Kvällen började hemma hos Rebbeca :) och avslutades på Hogges Krog!
En helt toppenkväll förutom att jag ramlade raklång innne på Gossips dansgolv och tog enbart emot mig med högra armbåge så den fick lite stryk... men festen fortsatte långt in på natten för det. Somnade runt 4 kanske och vaknade klockan 7 på morgonen av att jag hade fruktansvärt ont i armbågen och kunde absolut inte räta ut den. Ringde mamma och for in på akuten där jag fick rönka armbågen och sådär.. men som tur var var den inte bruten. Ledbandet var bara svullet och sen hade jag en blödning under som gjorde att jag inte kunde räta ut armbågen.
Kommer att vara läkt på 10 dagar ungefär lovade läkaren.
Så nu är jag halvt handikappad eftersom att jag är högerhänt och det är högra armbåge som är skadad.
Men det överlever väll man också :)


1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there