måndag 4 juli 2011

Jag kan inte ta fler steg åt fel håll.

Nu är det slut.. det är över... slut föralltid.
Hur ont det här än kommer att göra. Hur tom jag än kommer att känna mig. Hur mycket jag än kommer att känna ånger. Så har jag bestämt mig nu. Jag har valt en väg. Jag kan förlora det finaste jag har. Men jag har fan inget annat val.. FAN.
Jag kommer inte att kunna gå vidare med er som hugger mig i hjärta varje gång jag bara ser er... som i dröm som i verklighet.... whatever.. Ni påminner mig om det äckligaste jag vet. Det helvete som nästan tog mitt liv. Det vidrigaste. Ni är pissiga människor. en så kallad vän en så kallad familjemedlem en så kallad kärlek.


Ingen har upplevt det jag har upplevt. därför kan ingen säga vad som är rätt eller fel.
Det är mina känslor. alla känslor kan man inte tyda till ord.
Ingen kan säga vad jag inte känner eller vad jag bör känna. Ingen har upplevt mitt liv.. ingen har fått känna av mina känslor.

Dear friends..
Jag skulle kunna stanna hos er föralltid om det inte vore för hon..
Nu har jag hållt masken under ett års tid. Man glömmer inte bara för att tiden går. Tiden läker inte alla sår.
Men jag kan inte tvinga mig själv att må såhär. Jag kan inte tvinga mig själv att umgås med henne som min bästa vän när hon är en av mina värsta fiender egentligen. Jag kommer att förlorar er som mina vänner nu när jag väljer bort henne. Vet ni hur ont det gör? Men jag har inget val. Jag klarar inte av att trycka bort min ilska mot henne längre. Jag vet att jag har varit egoistisk i det här valet och gjort det osnyggt. Men glöm inte bort att jag har haft den här ilskan i mig i över ett år nu.. ETT ÅR. Jag visste om det själv..... jag visste om att dagen skulle vara här när som helst. Att helvete skulle braka ut från min mun mot henne.
NI vet om att jag inte är en sån här egentligen. En sån här bitch. Det blev på ett fel sätt. JAG VET! 

Men nu är det som det är.
Ett år av ilska. Det är klart att helvetet skulle bryta ut förr eller senare.
  Det är bara jag som har varit en stor jävla mes och blundat!

Jag kan inte umgås med en människa som var med och fick mig att trilla ner i det kolsvarta.
KOLSVARTA..
Jag glömde bort hur man andas. Jag satt inne på akuten för att jag inte ville mer i livet.
Jag satt framför min egen mamma och doktor och sa att jag tänkte ta mitt liv.
Jag var påväg in på psyket..
Jag åt lugnande för att ens kunna andas. Jag tog sömntabletter för att min kropp inte skulle lägga av. Jag satt med ett glas vatten och försökte få ner lite vätska i timtal för att inte torka ut och bli tvångs inlagd med dropp.
Jag satt och grät hela dagarna och nätterna tillsammans med min mamma..

vi såg aldrig ett slut.

Att förlora den kontrollen över sig själv är ofattbar.. om man inte har varit där själv har man ingenting att säga till om.

Säg mig en anledning till varför jag skulle vilja ha en sådan människa i mitt liv som var en del av att jag mådde såhär?
precis.. det finns inte en enda vettig anledning.
Det är bara jag som har haft ett förjävla långt tålamod.


Det finns ingen människa i hela världen jag skulle kunna lita på fullt ut igen.



2 kommentarer:

  1. vem är kompisen ? har ni stått varandra nära länge ? varför vart det så här ? / Johanna

    SvaraRadera
  2. Une te dua! :) du vet sötnos2 augusti 2011 kl. 17:51

    Hej gumman...

    Jag saknar dig väldigt mycket, sjukt mycket jag tänker på dig och familjen hela tiden det känns så tomt och ensam... Jag trodde aldrig att jag skulle flytta från Iggesund men en vacker dag så händer det! Men vad gör man för kärleken egentligen? en bra fråga vissa gånger svider det men andra gånger blir man lycklig som jag är just nu.. Jag vet hur de känns gumman jag tycker inte du ska bry dig så mycket, när du bryr dig så mycket så blir det bara värre för varje dag du tänker på det. Gå vidare för det finns massa fina underbara människor där ute som du kommer hitta och umgås med när som helt jag lovar. ibland tröttnar man på gamla kompisar men det blir bättre, men jag kommer alltid att vara nära dig när du vill!

    Förresten du är välkommen till mig när du vill gumman den fina staden Norrköping :p

    Kom till mig en stund så blir det bra och glöm bort allt bakom dig när du är här det blir bra!


    Jag saknar dig sjukt mycket Pernilla!!
    <3

    Une te dua! /DIN AAAAAAAA

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there