måndag 23 augusti 2010

Lär känna mig lite mer...

Du heter: Pernilla Magdalena Nordell

Smeknamn: Nilla, Nilllan, Pillan, Pillitrill och Pörni.

Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen speciell.

Beroende av: familj, dans, vänner och sötsaker.

Vad tror folk om dig? många tror ofta att jag är sur, när jag faktiskt inte är det..

Stämmer det? nej.

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon, mina kläder och håret.

Hur imponerar man på dig? när man är glad, ärlig, positiv och lite galen :)

Brukar du skratta för dig själv? ja, ibland.. oftast när jag får ett roligt sms eller ser något roligt på internet.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''känns rätt bra att ligga i en säng;-)''

Var bor du? Iggesund.

Trivs du där? Absolut inte, inte i orten och inte med de jag bor med. olyckligt? jotack!!

Hur svarar du i mobilen? ''Hej, det är Pernilla'' i hemtelefonen och ''aa, hej'' i mobiltelefonen om det visas vem personen är på displayen.

Vem ringde du senast? Sandra Westlin.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa att hon skulle komma hem till mig snart.

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Ja, det brukar jag oftast göra.. det kan hända ibland att jag blir sen.

Hur känner du dig nu: uttråkad.

Vanligaste färg på dina kläder: jag vet faktiskt inte, har faktiskt mycket olika färger på mina kläder :) hatar svarta kläder, det är sååå himla tråkig färg att klä sig i känner jag så jag gör det inte alls ofta.

Vad tycker du om fötter: fötter är ibland snuskiga.

Vad saknar du: Ardiana och hennes syskon, Erik och ett hem som jag trivs i.

Hade du en bra kväll igår? förmiddagen och eftermiddagen var bra :) hängde med Petter ungefär hela dagen och Caroline lite :)

Favorit dryck på morgonen: mjölk eller juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00;00 - 01:00.

Är du blyg? oftast för personer jag inte känner eller om jag känner mig obekväm.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae, jag vet inte riktigt.

Är du nöjd med ditt liv: nej, det är jag inte. Trivs inte i mitt egna ''hem'' (vill inte ens kalla det för mitt hem).. det får mig att må dåligt och jag känner mig irriterad så fort jag sätter min fot i mina två hem som jag har.. fyfan!

Är du bortskämd: tycker jag inte.

Vad gör du i morgon: har inget planerat..

Vad är det värsta du vet? LÖGNER! LÖGNER! LÖGNER!, att världen är så orättvis, dryga personer som tror att de är något de inte är, olycklig kärlek, svek och att bli besviken..

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, jag vet vilka mina vänner är! och jag älskar dem :)

Vad är det finaste du fått? att jag fick chansen att gå Handelsprogrammet istället för IV-programmet.

En speciell dag du minns: Studentendagen, den dagen jag och Erik blev tillsammans, den dagen vi köpte Milou och sista dagen jag fick se farmor i liv.

Du samlar på: smycken.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma eller någon vän.

När grät du senast: någon vecka sedan.. tror jag?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara och sen skulle jag bjuda mina flickor på en resa :)

Vill du gifta dig: ja, det vill jag :)

Vill du ha barn: ja, herregud jag älskar barn :) jag ska ha minst 3 barn! MINST!

Är du musikalisk? njae, inte direkt, men gillar att sjunga.

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: nej, som tur är!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja.. killar kan verkligen vara sviniga!

Biter du på naglarna: jaa, usch! satt precis och bet på naglarna.. blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there