söndag 17 oktober 2010

35 punkter om mig

1. Jag har svårt att lita på människor efter en händelse.
2. Jag har haft en rätt så sorglig barndom.
3. Jag får världens glädjerus av att dansa och det är det bästa jag vet.
4. Jag vill egentligen inte ha något ''vanligt jobb'' med vanliga arbetstider.
5. Jag gillar för det mesta bara kvinliga musiker.
6. Mina vänner betyder allt för mig och jag mår alltid toppen när jag umgås med dem.
7. Jag saknar egentligen kärlek... men jag är livrädd för att bli kär igen.
8. Jag är rädd för att jag aldrig mer kommer våga ge mig in i ett förhållande igen.
9. Jag är mörkrädd och jag vet anledning till det.
10. Jag är rädd för ''små mini lampor'' som sitter på elektronik efter jag har följt rederiet.
11. Jag kan alla Lisa Nillson låtar utantill från hennes senaste album.
12. Jag är världelös på engelska och har inget intresse till att lära mig det heller.
13. Jag trivs inte i mitt hem.
14. Jag skulle vilja starta en egen klädbutik med min vän Sandra.
15. Det jag vill mest av allt är att flytta hemifrån och ha ett jobb som jag trivs med.
16. Våld är det värsta jag vet.
17. Jag trivs inte med livet jag lever nu.
18. Jag är väldigt barnkär.
19. Jag har mått så dåligt inombords en period så att hela den perioden är helt dimmig.. jag minns det knappt.
20. Jag saknar en och samma person varje dag.
21. Jag är rädd för rassister.
22. Jag är arg över att Sverige Demokraterna sitter i riksdagen nu.
23. Jag blir jättearg när jag märker att folk ljuger.
24. Jag älskar att få sms.
25. När jag får mig ett jobb och min första lön ska jag boka tatueringstid.
26. Jag gillar inte att sova ensam.
27. Jag älskar killparfymer.
28. Jag tycker om att rida.
29. Jag saknar att gå på bromangymnasiet.
30. Resorna som jag har gjort i år (Italien och Cypern) har varit mina två bästa resor och mina bästa dagar i mitt liv!
31. Ingen av mina vänner vet riktigt vad jag har gått igenom i min barndom.
32. Jag får ofta höra att jag är sprallig och funderar ofta vad sprallig står för egentligen.
33. Jag skulle vilja ha minst 4 barn.
34. Jag skulle vilja ha fler syskon.
35. Jag skulle vilja orka uppdatera min blogg varja dag, men jag har inte ork till det.

1 kommentar:

  1. Om du inte orkar med att vara hemma längre så vet du att du alltid har en plats här nere hos mig när du vill och hur länge du än vill. När jag har fått ner alla mina möbler så du kan sova någonstans dvs. Då skulle vi gå ut på roligheter tillsammans och ha det lite sådär som vi alltid hade det förr.

    Jag saknar dig Pernilla, väldigt mycket och jag kommer alltid älska dig oavsett hur lite vi pratar och hur glest det än är mellan gångerna vi faktiskt ses <3

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there