måndag 18 oktober 2010

Att blogga

Ibland känner jag världens sug för att skriva ner allt vad jag har gjort under en dag.. men när jag väl sätter mig ner för att skriva så tappar jag suget direkt.
Någon som har tips på hur man ska kunna orkar uppdatera varje dag? :)


Men iallafall så kom jag precis hem från stan, har varit på kafferep med mina älskade brudar hemma hos Rebecca :) verkligen jättemysigt! Mycket tjejsnack som vanligt och mycket bebissnack eftersom att Rebecca snart ska föda fram lillbebisen.. ååh jag älskar verkligen barn :)
Tänk att man är så gammal nu att man har vänner som ska få egna barn.Vart tar tiden vägen? Tycker det inte var så länge sedan man lekte mamma pappa barn liksom.
Snart sitter väll man själv med en unge.. näää fan vad tiden går fort alltså.

Apropå att tiden går så fort.. såg nu på facebook att några 92or har bokat studentresa, tycker att det var nyss vårt gäng bokade vår studentresa till Ayia Napa.
Men de som har bokat studentresa till Ayia Napa kan känna sig säker på att de inte kommer bli missnöjd med resan. Fy fan vilken galen resa det var för vårt gäng! Ett underbart minne som kommer finnas kvar resten av livet :)
Skulle vilja göra någon liknande resa någon gång framöver faktiskt! faan nu blir jag ju tårögd.. helt sjuk underbar resa alltså.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there