tisdag 19 oktober 2010

ZzZzzz

Nu har jag ändrat bloggdesignen för 100:e gången tror jag.. hehee. Men nu ska jag försöka låta bloggen se ut såhär ett tag iallafall :)

Måste försöka börja knäppa lite kort nu med så att jag har något att lägga upp här på bloggen. Men finns orken? Svar: nej! Fyfan vad slö man blir av att vara arbetslös.. blä

Åhh herregud vad jag har vänt på dygnet nu.. ska verkligen gå och lägga mig nu så att det blir någonting utav dagen imorgon.
Jag måste försöka börja aktivera mig med någonting som gör mig trött på kvällen. För såhär går det inte att hålla på. Man kanske skulle haka på Sandra och Jossan på simning på Iggesunds badhus.. simning är inte så skitjobbigt heller så då kanske man hänger med dom träningsfreaken med.. hahha, jag har aldrig tränat på riktigt i hela mitt liv. Duktig tjej!
Jag har dessutom börjat gå upp i vikt (dock något positivt bara).
Aja, vi får se hur det blir med den saken


Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there