söndag 24 oktober 2010

Sundsvall

Dagen igår var jättemysig :) i Sundsvall köpte syster sin hylla och lite andra prylar på IKEA. Jag köpte ett par leggins, två toppar, knästrumpor och utklädningsprylar. Länge sedan jag shoppade mer en sak nu.. men ibland får man unna sig fast man inte har så mycket pengar!
Senare på kvällen åkte jag och Denise till Mathias(Denise pojkvän)under tiden syster red. Han bjöd oss på tacos :) vi som hade ätit tacos till lunch med på Birsta! Men vad gör det? man kan ju aldrig tacka nej till tacos liksom :) Senare på kvällen hängde jag lite med brudarna och kikade på Idol hos Jonas :) alltid lika mysigt!


Och idag har jag varit hos tandläkaren igen och denna gång fick jag borra. Hade det hålet förra året med men då sa hon att det inte behövdes lagas..? konstigt.
Men nu är det iallafall gjort.. utan bedövning och allt. Orka ha bedövning? Bara drygt att läppen ska behöva hänga och så.
Ska nog börja med tandtråden liten oftare nu så att man slipper få hål i tänderna nu när det snart börja kosta pengar att gå dit för mig.

Ikväll får vi se vad som händer, lät som på brudarna att vi skulle hitta på något idag.. :) vi får se.

Nu måste jag ta och hoppa in i duschen.. häääj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there