fredag 22 oktober 2010

Superduper bra

Mitt hår börjar bli den där kalla blonda färgen igen som jag älskar! Silverschampoo är en superduper bra uppfinning faktiskt :)

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Jag kanske ska hälsa på min granne Ardiana :) vi får se! Jag ska iallafall ner till centrum nu för att gå till banken och fixa ett Visa kort, det var ju stängt där sist jag var där och skulle fixa det.

Syster ringde för en stund sen också och undrade om jag inte hade lust med att hänga med till Sundsvall imorgon. Hon ville till Ikea och köpa en bokhylla.. så klart att jag kan hänga med.
Bjöd med Denise också så det blir nog en rolig dag :)

men nu måste jag kila, banken stänger klockan 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there