tisdag 28 december 2010

Långt bort från min egen gräns.

Jag känner mig så sjukt jävla less på alla i denna ort..
många kör med att säga ''äh, det är samma  massa skitsnack i alla orter'' när man säger att man är less på Hudiksvall......
Men är det verkligen så?
Kan det inte vara så att man växer ifrån sin hemort i en viss ålder och måste ge sig av till en annan stad för ett tag?


Det kan kännas som om jag låg ner på marken och blev slagen ibland.
Jag kan inte tänka logiskt längre. Jag fattar inte längre.

Jag har gått över min egen gräns för länge sedan nu och jag saknar ord.

Även om jag tog tillbaka allt jag sagt.
Även om jag ångrar det jag har gjort.
Även om jag låtsas att vara nöjd för andras skull.... så hjälper det inte mig nu längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there