onsdag 29 december 2010

I en rosa helikopter.

Idag har jag haft en fin shoppingdag i sundvall tillsammans med Denise, Carro och Jossan :) det var verkligen en toppendag! vi sjöng även allsång i bilen påväg hem efter den långa shoppingdagen.. ''I en rosa helikopter'' är verkligen en fin låt när vi tjejer sjunger den!

Jag fick med mig rätt så bra shopping också... men såklart inte mycket från rean och inte heller det mest behövande just nu... VINTERSKOOOR. Men ääh, det är alltid samma sak varje mellandagsrea. Man hittar aldrig det man letar efter.
 Men iaf..
Detta är det jag shoppade.. tänker inte ge er information från vart kläderna kommer ifrån eller klädernas pris.. för nu tänker jag sova :)

 
 Denise fynd :)

Ooopsi..


NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there