onsdag 29 december 2010

Mysdag.

Idag har jag varit i stan under hela dagen, jag och Denise solade solarium så att vi inte är för likblek tills nyårsafton..
Sen köpte jag även ett par stövlar, svinhöga stövlar faktiskt.. egentligen inte alls min stil men vafan jag hittar ALDRIG vinterskor.. så nu fick det bli ett par horstövlar som skaftet går upp till puppan ungefär.. aja, det var halva priset på dem så de kostade bara 300:-.. det får duga denna vintersäsong som är kvar iaf.

såhär såg det ut när vi solade :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)


Sen umgicks jag lite med emmi också, vi käkade en GOOD pubmacka och pratade om allt och inget.. längesen man träffade den bruden och nu nästa vecka drar hon till Norge för att jobba. Känns lite knasigt faktiskt! fast vi inte umgås lika mycket nu så har jag alltid haft henne i min närhet ändå och vet att jag kan prata med henne alltid om jag skulle viljat det. Vi har fan känt varandra sen starten på dagis.. alltså typ sen vi var 1-2 år gamla.
Så vi känner varandra rakt igenom och kommer nog faktiskt alltid göra det!
Hoppas du får det toppen i Norge nu iaf <3

Bjuder på en fyllebild på mig och emmi när vi käkar en snodd banan..
Bilden är från Yran 09

1 kommentar:

  1. åh, vad jag tycker om dig kompis :) hoppas du kommer och hälsar på! ska vi ta en fika nästa vecka? <3

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there