onsdag 19 januari 2011

Hit och Dit.

In i duschen, gå till hälsocentralen för att ta prover för laktos, ta bussen in till staden för att handla en present till min kära Denise som fyller 20 år på söndag, hem till Sandra och Jonas för att hälsa på och se hur möblerna blev som jag och Sandra var och köpte i lördags SEDAN ska jag hem och umgås med min Denise :)

Dagen blir nog hektiskt! men det gillar jag ändå.
Och jag hoppas för guds skull att jag INTE är laktosintolerant... jag vill ju kunna äta mjusklass som alla andra på Donken. Livet kan vara bra hårt ibland.

Jag har faktiskt inte druckit vanlig mjölk på två veckor drygt, men fan vad laktosfria mjölken är dyr, 22 spänn för ett mjölkpaket är inte billigt när vanlig mjölk kostar 7-8 kr.
Äh.. jag får väll skippa mjölken helt snart då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there