torsdag 20 januari 2011

Nålens dag.

Det blev en hektiskt dag som tänkt... men allt som dagen bjöd på var nästan bara roligt förutom besöket hos doktorn!

På Hälsocentralen fick jag ta två blodprov, ett i fingret och ett i armväcket... AJ! men nu är det gjort iaf! Får provsvaren inom 14 dagar. Så nu MÅSTE vi alla hålla tummarna för att jag inte är en sån där laktosintolerants TÖNT.

Sen kände jag för lite mer stick..... nädå men jag har tänk gjort några fler hål i öronen länge och idag fick det ske.. så innan jag, Sandra och Jossan gick hem från stan så tog jag två hål i öronen, lite impulsivt sådär :) men nöjd blev jag!



Och efter hålen i öronen var gjorda sa vi hejdå till Jossan och sen gick jag och Sandra hem till Jonas och Kimmen och lagade mat.. hee eller Sandra lagade maten men jag och Jonas dukade faktiskt :)

Justja.. jag fick inte bara hem två hål i öronen idag nej... jag fick även med mig hem ett par converse och en söt klänning. Conversen var faktiskt något jag behöver, jag kan ju inte gå i horstövlarna ute på krogen.. sist jag gick ut i med dom på krogen så badade mina fötter i en sjöö... en sjö ut av svett :) icke mysigt!

Är det bara jag som tycker att skorna ser ut som barnskor på bilden?
det är faktiskt storlek 36,5...


NU längtar jag tills på lördag!!
vilket party det kommer att bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there