tisdag 15 februari 2011

Bara om man vill så går allt?

Just nu gör jag bara en massa ärenden om dagarna känns det som.. såååå duktig är jag! nu har jag gjort vad som skrävs iaf, så nu är det bara att vänta och se..................

Om en stund ska jag fara ut med bilen och övningskör, detta är ingen rolig period men det är ett måste.. fy för MÅSTEN!


Även att jag vill ha tillbaka mitt blonda hår.. detta röd/rosa/bruna hår ser förfärligt ut just nu!
Jag ska nog ta och lägga i en brun färg och sedan lägga i massor av iskalla blonda slingor.. fast jag gissar på att det inte blir bra från början... man kanske ska tigga en färg och klippningstid av fader istället för att fixa färgningen själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there