måndag 14 februari 2011

I'm sorri.

Jag ställer frågan till mig själv..
När fan kommer du försvinna från min själ?
Hur fan kan det göra ont fast det snart har gått ett år sedan det var vi?
.FAN kärlek skrämmer mig.. killar skrämmer mig. jag vill inte vara sån. men det är så.. jag är rädd för kärleken. den onda kärleken. jag är rädd för att trilla ner i det svarta hålet igen.... det kolsvarta. jag är rädd för att tappa kontrollen utan min vilja. FAN. 

Jag hatar att du hälsar på i mina drömmar.. jag druknar i mina drömmar som handlar om dig. it makes me crazy.

Because of you
Jag kommer inte göra samma misstag som du gjorde.... jag tänker inte låta mig orsaka mitt hjärta så mycket elände.
Jag kommer inte att bryta kärlek på det sättet du gjorde.. du föll så hårt... och jag föll ännu hårdare.
Jag har lärt mig den hårda vägen.... att aldrig låta det gå så långt.
På grund av dig.
Jag har lärt mig spela på den säkra sidan så jag inte blir skadad.... så som du skadade mig.
Jag har svårt att lita på mig själv men jag har ännu svårare att lita på alla runt omkring mig.
På grund av dig
Jag är rädd för att göra fel... jag är rädd för att göra rätt.


Jag vet att detta är en svaghet i era ögon.
Jag tvingar mig själv att fejka... att dölja. På grund av er.
Ett fejkat leende... ett fejkat skratt.. vardagligen i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. jag vet hur det känns, till vis del.
    Kärleken är det bästa men även det värsta och det värsta är fruktansvärt..

    Du kommer så småning om att våga släppa in någon, men låt det ta den tid det tar. Du är iallafall värd att bli behandlad som det bästa, glöm aldrig det!
    Du är en fantastiskt fin människa Pernilla <3

    SvaraRadera

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there