fredag 20 maj 2011

Egentligen.

Undra om jag ska prioritera bort datorn ett tag framöver
iallafall bloggen.
Vad är det man lägger ner tid på egentligen?
Absolut ingenting som man behöver i livet egentligen..
Varför bloggar man om sin vardag egentligen?
Och varför ska man vilja redovisa sin dag för andra egentligen?

Visst känns det kul att människor läser min blogg.....
MEN vad är anledingen till att man läser bloggar egentligen?
För nyfikenhetens, inspirationens eller lärdomens skull?

jag gissar på det först nämnda..

Ärligt talat så tycker jag att bloggvärlden börjar bli lite läskigt.
Att ge ut sitt liv bara sådär till omvärlden....
Fan vem som helst kan läsa det här!

Nu vet inte jag vad jag vill..
Jag kommer säkerligen känna annorlunda inför det jag har skrivit inatt imorgon.

ÄHH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there