torsdag 19 maj 2011

LiVET KAN VARA SÅ SKÖRT.

Här är jag..
jag har både vänner och familj..
jag är frisk och jag får mat varje dag
vad är mer livsviktigare än det?

Vad söker vi människor efter hela tiden?
vi är riktig sökare.. vi blir aldrig nöjda.
när vi har fått det vi sökt efter så länge så är vi nöjd i någon sekund sedan börjar sökandet igen.
när ska vi bli nöjd egentligen?
kommer vi någonsin bli nöjd?

Jag skäms FAN
jag har för tusan inte rätt till att gnälla så som jag gör.
joo.. visst fan finns det olika svackor i livet då man får må dåligt och ''gnälla lite''.... men den rätten är sällsynt.
just nu har JAG
 det helt ärligt det SKITBRA!
men ändå så går jag och gnäller över saker som jag inte har och vad jag vill ha i mitt liv.


Vi människor måste sluta upp med vårt sökande och ist vara NÖJD med det vi har ist för att gå och tråna efter det vi inte har.


Livet är det sköraste som finns...
livet kan ta en sån vändning vilken sekund som helst... så ta väl hant om vår fina tid i livet.
''lev livet som om det vore din sista dag''

ändring från min sida

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow hope is always there